Adana’nın Seyhan ilçesinde otoyol kenarında otluk alanda yangın çıktı.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Bahçeşehir Mahallesi otoyol kenarındaki havalimanı çıkışında otluk alanda yangın çıktı. Yangın kısa sürede büyürken, yangını görenler 112’yi arayarak ihbarda bulundu. Bunun üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Apartmanı saran kokuyla öldüğü ortaya çıktı
Apartmanı saran kokuyla öldüğü ortaya çıktı
İçeriği Görüntüle

Ekiplerin bölgedeki yangına müdahale ettiği bildirildi.

Kaynak: İHA