Mersin’in Erdemli ilçesinde çıkan orman yangını büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangın, Kösbucağı Mahallesi sınırlarında ormanlık alanda çıktı. Alınan bilgiye göre, mahalle yolu üzerindeki ormanlık alanda çıkan yangını fark edenler durumu Erdemli Orman İşletme Müdürlüğüne bildirdi. Bölgeye 3 arazöz ve bir su tankeri sevk edildi. Olay yerine ulaşan ekipler alevlere müdahalede etti. Kısa sürede kontrol altına alınan yangında yaklaşık 2 dönüm alanın zarar gördüğü bildirildi.

Yayladağı'nda trafik kazası: 2 yaralı
Yayladağı'nda trafik kazası: 2 yaralı
İçeriği Görüntüle

Yangının çıkışıyla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: İHA